Permet que la porta tanqui fins al nivell inferior de la rampa, amb la qual cosa s’aconsegueix un elevat aïllament tèrmic i higiènic.
També és la solució més adequada en molls de cà rrega lateral.

MSRHR-TI: Rampa retrà ctil d’acer inoxidable
Veure video

MSRHR-AP: Rampa retrà ctil d’ acer pintat
Veure video
Models
Model | Amplà ria (mm) |
Llargà ria (mm) |
Mesures treball (mm) |
Trà nsit (kg) |
---|---|---|---|---|
MSRHR-18/20 | 1.800 | 2.000 | 3.000 | 6.000 |
MSRHR-20/20 | 2.000 | 2.000 | 3.000 | 6.000 |
MSRHR-20/22 | 2.000 | 2.200 | 3.200 | 6.000 |
MSRHR-18/25 | 1.800 | 2.500 | 3.500 | 6.000 |
MSRHR-20/25 | 2.000 | 2.500 | 3.500 | 6.000 |
MSRHR-18/30 | 1.800 | 3.000 | 4.000 | 6.000 |
MSRHR-20/30 | 2.000 | 3.000 | 4.000 | 6.000 |
MSRHR-20/35 | 2.000 | 3.500 | 4.500 | 6.000 |
MSRHR-20/40 | 2.000 | 4.000 | 5.000 | 6.000 |
Models segons materials
- MSRHR-TI: Rampa construïda totalment en acer inoxidable.
- MSRHR-GI: Rampa la part superior de la qual ha estat construïda en acer inoxidable, aixà com també els davantals laterals; i la part inferior i en davantal frontal en acer galvanitzat.
- MSRHR-TG: Rampa construïda totalment en acer galvanitzat per immersió.
- MSRHR-PG: Rampa la part superior de la qual ha estat construïda en acer galvanitzat, aixà com també els davantals; la part inferior, en acer pintat.
- MSRHR-AP: Rampa construïda totalment en acer pintat.
CaracterÃstiques tècniques
- L’estructura s’ha construït mitjançant una gran resistència en el sentit longitudinal i la mà xima elasticitat permesa en el sentit transversal, amb la qual cosa s’ha aconseguit un acoblament perfecte entre moll i vehicle.
- XassÃs inferior autoportant en acer, amb barra de fixació per a manteniment.
- Plataforma superior i davantal frontal en xapa llagrimada antilliscant d’acer.
- Davantal frontal de recorregut telescòpic. Aquest davantal s’allotja a la part interior, quan la rampa està en posició de repòs, i en accionar-la es desplaça fins a un metre, i aixà se situa sobre la part posterior del vehicle
- Accionament electrohidrà ulic, inclosa la maniobra del davantal automà tic.
- Motor 2 CV, quadre elèctric amb botonera incorporada maniobra 24 V, amb aturada d’emergència.
- Cilindres hidrà ulics equipats amb và lvula antiretorn.
- Recorregut controlat per oli-pressió, sense microruptors.
- Davantals laterals fixos amb senyalització mitjançant bandes grogues i negres.
Detalls i aplicacions
- Detall moll cà rrega amb rampa retrà ctil
- Moll de cà rrega amb rampa retrà ctil
- Vista interior, cà rrega amb rampa retrà ctil
Instal·lacions
- Vista interior de molls de cà rrega amb rampa retrà ctil, portes seccionals amb ferramentes d’acer inoxidable i tapa de protecció de les molles de torsió.
- Molls de cà rrega amb rampes retrà ctils, abrics flexibles, portes seccionals, topalls de goma i barreres d’alineació.
- Moll de cà rrega amb rampa retrà ctil
- Molls de cà rrega amb rampa retrà ctil
- Molls de cà rrega amb rampes retrà ctils, abrics flexibles, portes lacades, topalls mòbils i barreres d’alineació.
Videos
Sistema isotèrmic de moll de cà rrega INDOCK que li permet obrir les portes del camió a l’interior de les seves instal·lacions. Aquest sistema aporta el mà xim aïllament, ajuda a mantenir la cadena del fred, millora l’estalvi energètic i garanteix el control higiènic ja que la manipulació es fa sempre a l’interior de les seves instal·lacions.
Rampa retrà ctil per moll de cà rrega. En combinació amb abric inflable i topalls telescòpics asseguren un alt aïllament tèrmic i higiènic.
Instal·lació de molls de cà rrega amb rampes retrà ctils model MSRHRTI-20/25, portes seccionals lacades color RAL 9005 automatitzades, abrics de cà rrega flexibles, topes mòbils d’acer i barreres d’alineació.
Rampa retrà ctil model MSRHRAP-20/25 en acer pintat.